www.ithominews.blogspot.com

Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

«ΘΕΑΤΡΟ. Αγαπημένες παραστάσεις, θεατράνθρωποι, συντελεστές, ερμηνευτές»,


                                                                                       Μόσχα, 16 Μαΐου 2020
2020-05-15_15-23-31
ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΜΑΣ, ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΜΕ Τις
ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ !!!
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ»- 62η ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ και το 2020 !!!
Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020, ώρα - 19:00 !!!
μέσω εξ αποστάσεως ηλεκτρονική σύνδεση, παρατίθενται σχετικές οδηγίες
Пαρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους να μάς αποστείλουν τις διευθύνσεις τους στο skype

            Αγαπητοί φίλοι !
Σάς ενημερώνουμε ότι λόγω των προσφάτως ληφθέντων από τις Ρωσικές Αρχές μέτρων περί ακύρωσης εκδηλώσεων, αναστολής λειτουργίας κέντρων πολιτισμού, ψυχαγωγίας και εστίασης και απαγόρευσης συναθροίσεων για την αντιμετώπιση της διάδοσης του κοροναϊού-Covid-19, η προσεχής 62η συνεδρίαση της Λέσχης Διαλόγου & Επικοινωνίας «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ – ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ» προτείνεται να πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14 Μαΐου 2020, ώρα 19.00, μέσω εξ αποστάσεως ηλεκτρονική σύνδεση, παρατίθενται σχετικές οδηγίες μέσω του Συνδέσμου   https://www.skype.com/ru/get-skype/
Пαρακαλούνται όλοι, όσοι επιθυμούν να μετάσχουν, να μάς αποστείλουν τη διεύθυνσή τους στο skype.
Το θέμα της εξηκοστής δεύτερης  (62ης ) συνάντησης της Λέσχης μας, κατόπιν
πρότασης των συμμετεχόντων στην τελευταία συνεδρίασή μας, διατυπώθηκε ως εξής:

«ΘΕΑΤΡΟ. Αγαπημένες παραστάσεις, θεατράνθρωποι, συντελεστές, ερμηνευτές»,
με τη συμμετοχή της διευθύντριας του Κ.Ε.Π., ιστορικού-ηθοποιού Δώρας Γιαννίτση.
2020-05-15_15-27-49
Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή είναι η υποβολή δήλωσης συμμετοχής:
Регистрация открыта по ссылке: https://hecucenter.timepad.ru/event/1315130/

Ιδιαίτερα μάς χαροποιεί τον τελευταίο καιρό η εξ αποστάσεως δραστήρια παρακολούθηση του κοινού μας, Ελλήνων και Φιλελλήνων όχι μόνο από Ρωσία και Ελλάδα, αλλά και από ΗΠΑ, Μεγάλη  Βρετανία αλλά και η απευθείας συμμετοχή Ελλήνων και Φιλελλήνων από διάφορες περιοχές της Ρωσίας, όχι μόνο από Μόσχα και την ευρύτερη Περιφέρεια της Μόσχας, αλλά και από Ορενμπούργκ (Σιβηρία), Πετροζαβόντσκ και την δική μας ιστορική Ταυρίδα, με μέλη των Ελληνικών Συλλόγων από Σεβαστούπολη και Συμφερούπολη. Η διεύρυνση της γεωγραφίας της Λέσχης μας εντυπωιάζει και χαροποιεί ιδιαίτερα. Είναι δύσκολο να περιγράψουμε τα θετικά συναισθήματα, που βιώσαμε από την απευθείας επικοινωνία μας κατά τη διάρκεια της Συνεδρίας μας !!!  Έκαστος καλείται να μάς παρουσιάσει αγαπημένη παράσταση/παραστάσεις, θεατρανθρώπους, ερμηνευτές !!!
Καλούμε τα μέλη της Λέσχης μας και τους εθελοντές μας να αντλούν επικαιροποιημένη ενημέρωση στη διαδικτυακή ομάδα μας  https://www.facebook.com/Греческий-Разговорный-Клуб-μόνο-Ελληνικά-991010794322440/
Για περισσότερες πληροφορίες και για να δηλώσετε συμμετοχή δύνασθε να απευθύνεστε στην ηλεκτρονική διεύθυνση monogreek@gmail.com, (αρμόδια η σπουδάστρια του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού κυρία Γιελένα Λεσόβα), facebook: https://www.facebook.com/Греческий-Разговорный-Клуб-μόνο-Ελληνικά-991010794322440/
Παρακολουθείτε μας στο Διαδίκτυο. Κατωτέρω παρατίθεται σχετικό επιμορφωτικό-εκπαιδευτικό υλικό.
Παρατίθεται σύνδεσμος στο Δθιαδίκτυο με αποσπάσματα από την πρόσφατη
2020-05-15_15-33-44
Σάς περιμένουμε !!!
Μένουμε σπίτι και παραμένουμε ΜΑΖΙ !!! ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΜΗ !!!
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΙ & ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ !!!
2020-05-15_15-37-24

                                                 Λεξικό-62
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
 «ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ» 

«ТЕАТР – Любимые спектакли, постановщики, исполнители»
«ΘΕΑΤΡΟ. Αγαπημένες παραστάσεις, θεατράνθρωποι, συντελεστές, ερμηνευτές»
2020-05-15_15-44-28
культ бога Дионисия - λατρεία του Θεού Διονύσου
Аутентичный/подлинный исполнитель - исполнительница– Αυθεντικός ερμηνευτής / αυθεντική ερμηνεύτρια 
Дифирамб - Διθύραμβος
волонтеры - εθελοντές
действие, подражание, воспроизведение действия - δράση, μίμηση, αναπαράσταση μιας πράξεως
актер - ηθοποιός
зрители - θεατές
колесница Феспия - άρμα Θέσπιδος
три вида драматической поэзии: трагедия, сатирическая драма и комедия - τα τρία είδη της δραματικής ποίησης, η τραγωδία, το σατυρικό δράμα και η κωμωδία
2020-05-15_15-53-41
Όποιος δεν τρόμαξε την πράξη, πως θές να φοβηθεί τα λόγια?
Кто в деле смел, тот слов не устрашится.
Αλλίμονο ! Πόσο πικρό της γνώσης το ποτό, αφού δεν έχει τέλος και όφελος, όσο και αν πίνεις.
Увы ! Насколько горький напиток знания; сколько бы не пил, нет ни конца ни пользы
или
О знанье, знанье ! Тяжкая обуза,
Когда во вред ты знающим дано
Λίγο κρατάει το όνειρο και σβύνει.
Мечта длится недолго и потом гаснет
α/ Γονάτισε στην εξουσία
Подчинись власти / Почтение власти
β/ όταν οι άρχοντες αυθαιρετούν, δεν γονατίζω
Произволу власти, я не подчинюсь
γ/ Ύβρις φυτεύει τύραννο
Высокомерие рождает тирана
Ποτέ μην μακαρίσεις τους ανθρώπους πριν αντικρύσεις την στερνή τους  μέρα, και πριν το τέρμα της ζωής περάσουν χωρίς να τους παιδεύσουν βάσανα και πίκρες
«Никого нельзя назвать счастливым прежде его исходного дня».
или
«не считай счастливым мужа под улыбкой божества
Раньше, чем стопой безбольной рубежа коснется он»  
-----------------------------
Глуп человек: он рушит города,
Он храмы жжет, священные гробницы,
И вот — опустошитель — гибнет сам.
«Είναι μωρία δεινή, αρρώστεια των ανθρώπων, οι ανελέητες λεηλασίες των πολέμων.                  Όποιος ναούς, τεμένη, όποιος τους τάφους των νεκρών ρημάζει, στο μέλλον σύντομα θα ρημάξει και αυτός.» [«Τρωάδες» Ευριπίδου]       
2020-05-15_15-55-10
  2020-05-15_15-56-20
ОПРЕДЕЛЕНИЕ ТРАГЕДИИ по АРИСТОТЕЛЮ / ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ
κατα ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
«Ἔστιν οὖν τραγωδία μίμησις πράξεως, - Трагедия как поэтический жанр воспроизводит действие, изображая действительность. Но это воспроизведение не зависит от внешних факторов, а представляет собой свободное изображение элементов действительности с тенденцией к их разукрашиванию, к вневременному символизму и к передаче вечно актуальных посылов.  
σπουδαίας καὶ τελείας, μέγεθος ἐχούσης, ἡδυσμένῳ λόγῳ - Воспроизводимое действие должно быть серьезным, значимым и законченным. Оно должно составлять единое целое, то есть иметь начало, развитие и завершение. Используемая в трагедии речь должна быть ритмичной, мелодичной и гармоничной.
χωρὶς ἑκάστῳ τῶν εἰδὼν ἐν τοῖς μορίοις, - В зависимости от уместности, в трагедии применяются различные речевые приемы. В драматических сценах звучит эпическая и драматическая речь, а лирические слова произносятся тогда, когда это позволяет сделать содержание произведения.
δρώντων καὶ οὐ δι' ἀπαγγελίας, - Действующие лица трагедии проживают происходящее на сцене. При этом они находятся в движении, а не просто пересказывают автора или ведут свой рассказ неподвижно.
δι' ἐλέου καὶ φόβου περαίνουσα τὴν τῶν τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν» - Трагедия пробуждает в душе зрителя сопереживание, сострадание, сочувствие к страдающему герою, который движим благородными побуждениями, и карается за совершенный не по своей вине грех. Одновременно трагедия порождает в душе зрителя страх не оказаться в подобной ситуации. В итоге восстанавливается моральный порядок, а душа зрителя умиротворяется и очищается. 
Аристотель, 384 – 322 до н.э.
2020-05-15_16-05-30
2020-05-15_16-06-16
2020-05-15_16-08-10
2020-05-15_16-11-39
2020-05-15_16-12-25
2020-05-15_16-15-54
2020-05-15_16-16-17
2020-05-15_16-16-34
2020-05-15_16-16-56
2020-05-15_16-17-14
2020-05-15_16-17-30
ГРЕЧЕСКИЙ КУЛЬТУРНЫЙ ЦЕНТР                     ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Москва, Алтуфьевское шоссе,  44                     Altufyevskoe shosse, 44, office No 9, 2nd floor
офис № 9, 2 этаж                                                           127566 Moscow, Russia
Тел.: 7084809 – Тел./Факс: 7084810                      Tel.: +7 495 7084809; Tel./Fax:  +7 495 7084810

skype: hellenic.cultural.center

-



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου